|
Postacie
Dark Knight
Dark Wizard Fairy Elf
Magic Gladiator Dark Lord
Dark
Wizard / Soul MasterOpis postaci:
Dw to magik, czyli postać zazwyczaj walcząca w drugiej lini. Trenowanie tej postaci jest dużo trudniejsze niż w przypadku DK. Niedość, że Dw startuje z bardzo mała ilością życia, to jeszcze jego zbroje dają mało defensywy. Na dodatek, żeby je ubrać trzeba niemało wpakować w Strengh, a przecież Dw to MAGIK, więc powinien bardziej koncentrować się na czarach.
Czyli wbijać w Energy :) Dlatego też, osoby decydujące się na Dark Wizarda, będą musiały wykazać się wręcz anielską cierpliwością jeśli chcą tą postać doprowadzić do 150 lvl-u i rozpoczęscia questa. Ponieważ kiedy staniemy się Soul Masterem...uuu...to już całkiem inna historia ;-)
Moje wskazówki:
1.Nie mogę tutaj narzucać sposobu wbijania punktów. Jeśli wolisz nosić dobrego seta, niezłą różdżke, to wbijaj w Strengh. Pamiętaj tylko o tym, żeby nie przesadzić i na 50 lvl-u posiadać np.tylko dwa pierwsze czary. 2.Jeśli wolisz mieć niezłe czary, to na początku radze wbić do 60pkt. w Strengh ( możesz wtedy ubrac "Bone" +6). Potem wbijaj w energy i tylko energy. Nigdy nie podchodź za blisko do potwora, atakuj z daleka. Ok.100 lvl-u większość potworów poprostu do Ciebie nie podejdzie :) Tabela przyrostu punktów dla DW i parametrów postaci bazowej wygląda następująco:
Postać bazowa: |
Strengh: 18 |
Agility:18 |
Vitality:15 |
Energy:30 |
HP: 60 |
Mana: 60 |
Przyrost parametrów: |
Lvl:5 pkt. |
Lvl HP:1 |
Mana:2 |
HP:1 (za 1pkt.) |
Mana:2 (za 1pkt.) |
Czary (wszystkie wymagają odpowiedniego "Scrolla"):1.Energy Ball - 1 lvl.(zaczynamy z nim)
2.Fire Ball - 40 energy.
3.Power Wave - 57 energy.
4.Lightning - 72 energy.
5.Teleport - 88 energy.
6.Meteor - 104 energy.
7.Ice - 120 energy.
8.Poison - 140 energy.
9.Flame - 160 energy.
10.Twister - 180 energy.
11.Evil Spirits - 220 energy.
12.Hell Fire - 260 energy.
13.Aqua Beam - 345 energy.
14.Soul barrier - 408 energy.
15.Inferno - 578 energy.
|
|
|