|
Postacie
Dark Knight Dark Wizard Fairy Elf Magic Gladiator Dark Lord
Dark Knight / Blade KnightOpis postaci:Dark Knight to typowy, walczący wręcz wojownik.Specjalizuje się we wszelakiego typu mieczach, toporach, obuchach itp. broniach bezpośrednich.Zasada jest prosta: Dogonić, ściąć łeb, biec dalej, dogonić, ściąc następny łeb,..itd.Jest to najłatwiejsza postać do trenowania - wbijamy tylko w "Strengh" i "Agility".W strengh, by ubrać dobrą broń, a w agility - by mieć więcej obrony.W Mu Dark Knight-ów jest najwięcej, przy czym tą postać możemy najczęściej spotkać jako Party Masterów (założycieli party).
Po ukończeniu questu w Devias ("The Scroll of Emperor") Dark Knight zamienia się w Blade Kinght-a.Daje nam to międzyinnymi możliwość wykonywania silniejszych skill-ów i noszenia lepszych broni.
Moje wskazówki:1.Jeśli decydujesz się na Dk musisz przede wszystkim pamiętać o tym, by do 57 lvl-u wbijać punkty TYLKO i WYŁĄCZNIE TYLKO(!!!)w Strengh!! Da nam to możliwość ubrania Crystal Morning Star - najlepszej broni na taki lvl. Powyżej 57 lvl-u wbijamy w agi aż będziesz mógł ubrać Crystal Sworda. Jest to NAJLEPSZY miecz dla Dk. Dalej możesz wbijać punkty naprzemian w Strengh i Agility, pamiętając o tym, żeby nie wbijać nic w Vitality i Strengh! Nie ma to najmiejszego sensu, ponieważ Dk ma wystarczająco dużo życia, a Many Dk dużo nie potrzebuje.
2.Kiedy już na 47 lvl-u ubierzesz Legendary Sword-a i bedziesz miał stosownego "Plate" seta, lub innego, ale łącznie dającego min.200 defa powinieneś zacząc walczyć w "Devias 3" (na Elite Yeti) i brać noobów (15-30 lvl.) na party. Daje to dużo expa przy minimalnym wysiłku. Naprawdę - polecam ten sbosób trenowania. Tabela przyrostu punktów dla Dk i parametrów postaci bazowej wygląda następująco:
Postać bazowa: |
Strengh: 28 |
Agility:20 |
Vitality:25 |
Energy:10 |
HP: 110 |
Mana: 20 |
Przyrost parametrów: |
Lvl:5 pkt. |
Lvl HP:2 |
Mana:0,5 |
Vitality:3 (za 1pkt.) |
Energy:1 (za 1pkt.) |
Skille:
1.Falling Slash - wystarczy broń z takim skillem.(obrażenia x2)
2.Turn Around Cutting Skill - (to samo co w wypadku Falling Slash)
3.Lunge Skill - to samo.
4.Unpercut Skill - to samo.
5.Cutting Skill - to samo.
6.Defense Skill - potrzebna tarcza z tym skillem.(obrona + 50%)
7.Impale - lvl 26 i orb.(wymagany "Unicorn" [koń] bądź Dinorant oraz broń typu Spear) 8.Twisting Slash - lvl 80 i orb.(obrażenia x 2) 9.Fire Slash - lvl 110.(Skill z Dinoranta) 10.Great Fortitue - lvl 120 i orb.(+ 10% HP) 11.Death Stab - lvl 160 i orb.(Skill dla BK, obrażenia x2, szybkość +40%) 12.Hell Blast - lvl 170 i orb.(obrażenia x3, bardzo powolny) - również tylko dla BK.
|
|
|